8 Mayıs 2011 Pazar

Teşekkür Ediyorum...



Birileri size , en az sizin kendinize inandığınız kadar “inandığında” ortaya çıkan sonuç “güzel” den daha az olmuyor. Çünkü sizin yüreğinize inanan kişiler, tıpkı sizin onlara baktığınız gibi “güzel” bakıyor size.
 Yıllar içinde yazdıklarımız bize, bizi anlattı her zaman.
Bir an geldi sustuk…okuduk sadece…
Bir an geldi içimizi kabımıza sığdıramadık ve taştı özgürce…
“Martı” olduk…
“Ada” olduk…
Bir hayalin oluşumu da yine bu süreç içinde oldu…
“Kızlarım” dedim…onlara yazmalıyım, dedim…yazılanlar, onlara kalmalı, dedim…
Yazdım da…
Çocuk olmayı,
Aşk’ı,
Dostluğu,
Umudu,
Hüznü,
Hayatı,
Yazdım…
“Sonra”ya bıraktığım bir çok an’lar olsa da, şu ana kadar yazdıklarımın “ilk” olması kendi içinde bambaşka bir anlam taşıdı benim için…
Bana “hadi artık” diyen dostlarım oldu her daim...”Hadi Mel, kitap olsun yazdıkların” diyen dostlarım.
Hayatı aynı mekanlar içinde paylaşmasak da…anlarımız birbirine denk düşmese de…hatta birbirimizin yüzlerini bir iki fotoğraftan öte bilmesek de…ya da sadece sıcak bir çayın–kahvenin eşliğinde tanısak da birbirimizi…yazdıklarımızla çoğalttığımız dostluklarımız oldu…
Kitabımın heyecanını  ve bu heyecanın bana yansıyan  güzelliklerini yaşadığım bu günlerde,  teşekkür etmek  istiyorum her birine...
İçimde onlar adına yaşadığım mevsim hiç değişmeyecek…Her zaman bahar gibi taze ve yaz gibi sıcak kalacaklar. Ve yakın zamanda , ben de onların hayallerinin gerçekleşmesini izleyeceğim keyifle…
Bir şiir..bir kitap..bir resim olarak gülümseyecek yüzleri  yine bana aynı sıcaklıkla…
Her şey, hepimiz adına güzel olacak…
Her zaman “ inandığım” gibi.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

reca ederiz kuzum ;) haklı sevinç pek güzel hakikaten. inanınca oluyormuş bak... ve dediğin gibi bu bir ilk adım. gerisi de gelecek mel'im meleğim. buna da inan.

sevgiler çok...

(M) dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
(M) dedi ki...

Heh!nihayet gönderme yaptığım adreslerden biri doğru bir şekilde üzerine alındı sözlerimi:)

Mt im..ya da JTO m:) senin sözlerin hala kulağımda..ve bu fikir aklıma düştüğünde ilk, bana verdiğin destek de...

öpüyorum çok...

zıvanasız dedi ki...

Güzel bir hayal, ancak doğru kişiyle buluşursa ortaya çıkabilirdi böylesi bir kitap.

Takdir ve tebriklerimle...

Adsız dedi ki...

rica ederiz. keli(mel)erin düş-sün hayatımıza:)
müjgan...

koyusiyah dedi ki...

Cemre gibi düştü kelimelerin bahara, umarım beklediğin gibi gelişir her şey ama yeni kitapta arka kapak benim ona göre, şimdiden reserve :)

atesinsesi dedi ki...

:)

(M) dedi ki...

Harika valla:)
Zıvanasız..maüjgan..ateşinsesi..hepinize gerçekten çok çok teşekkür ediyorum...
Koyusiyah, baskıya yetiştirebilseydin bu kitapta da verecektim arka kapağı sana, neyse bir sonrakine söz:)

Öpüyorum sizi...

Adsız dedi ki...

Sanırım o teşekkürü hakedenler listesindeki yerim senin cömertliğinden hayli nasibini almış. Ve sanırım, esas ben dahil herkes sana teşekkür etmeli.. farklı bir söz, farklı bir göz olduğun için..
Yaşa sen diyeceğim...
yaşa sen, yüreğinin içindeki ışığı herkese bulaştıra bulaştıra...

(Ş)

Adsız dedi ki...

Rüzgar gibi ese ese sen doldurdun yelkenlerini. Vücudumuzun üstünde taşıdığımız o yuvarlak şeyi yemek yemek, sallamak, konuşmaktan başka şekillerde de kullandın. Bazen hiç konuşmadın. Kelimeler kayboldu, kimbilir sen kaç kez kayboldun. Baktığın zaman için sızladı bazen, duyduğun zaman uçtun, duvarlara da çarptın. Kanatların kırıldı. Gülümsedin yeni güne. İçin seviçle doldu. Yıldızlar bulutlarla paylaştın içini. Kimin haberi oldu? Ne teşekkürü, kime yani??? Her şey sensin ve zirvede hep bir kişiye daha yer varmış biliyor musun? Gurur duyuyor ve tebriklerimi sunuyorum.
Blue

(M) dedi ki...

Ne diyebilirim ki...teşekkür ederim Blue:)

(M) dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Aklının ve ruhunun mürekkebi hiç bitmesin, yaşama attığın imzaların bu kadarla kalmasın.
İlk işim kitabını almak olacak.
Ben teşekkür ederim yarattığın güzellikler için..

Sevgiyle ve yazınla kal....

SB.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...